Lina Inverse Little child
Number of posts : 6 Age : 32 Personaj 2: : Mion Sonozaki Img. pers. 2 : Registration date : 2008-12-25
| Subject: Hello everybody (vedeti sa nu va caute moartea pe-acasa) Thu Dec 25, 2008 12:01 pm | |
| Salut. Ma scuzati dar nu dau numele real...oricum, cei mai multi ma stiti ca Lina de pe Magic Night...am 16 ani (pe 21 iunie fac 17), am parul saten da vreau sa ma vopsesc roscata (cred ca se stie de ce), sunt o fire sfanta in fata profilor dar scapata de la nebuni in pauze si casa...ascult orice fel de muzica mai putin manele (iubesc muzica japoneza, si melodiile lui Within Temptation), sunt o mare fana Harry Potter si iubesc mult animalele. Idolul meu a fost Steve Irwin (vanatorul de crocodili) si de la el mi-a venit ideea sa ma fac medic veterinar. Daca nu se poate, as vrea sa lucrez ca voluntara la o organizatie de salvare a animalelor. am o pasiune pt morti si...cam atat hai ca v-am povestit toata viata mea...daca aveti intrebari le astept si ma bucur sa va cunosc... daca aveti intrebari, le astept...a si n-am murit...inca | |
|
Shion Sonozaki Little child
Number of posts : 18 Registration date : 2008-12-24
| Subject: Re: Hello everybody (vedeti sa nu va caute moartea pe-acasa) Thu Dec 25, 2008 4:07 pm | |
| Heya Lina ! Ma bucur ca ai venit pe aici..am o intrebare:u cum vrei sa mori?tot mancata de alien? | |
|
Lina Inverse Little child
Number of posts : 6 Age : 32 Personaj 2: : Mion Sonozaki Img. pers. 2 : Registration date : 2008-12-25
| Subject: Re: Hello everybody (vedeti sa nu va caute moartea pe-acasa) Thu Dec 25, 2008 8:21 pm | |
| pey da ne....stii cat imi place mie de ala | |
|
Blauen Rosen Hell Queen
Number of posts : 1212 Location : Somewhere in space....guess where...0o... Personaj 2: : L Img. pers. 2 : Registration date : 2008-11-16
| Subject: Re: Hello everybody (vedeti sa nu va caute moartea pe-acasa) Thu Dec 25, 2008 8:37 pm | |